Appointment Setter (Scheduler)

Appointment Setter (Scheduler)
Empresa:

Oclinicals


Appointment Setter (Scheduler)

Detalles de la oferta

Descripción de la Plaza/nJOB SUMMARY:
To manage Appointments to meet the needs of the business by demonstrating good interpersonal skills.
RESPONSIBILITIES:
? Ensure to set and follow up on patients appointments.
? Perform real time management and scheduling duties (Company Systems).
? Ensure efficient performance through balancing human and technical resources.
? Administer policies and procedures to assure consistency.
? Maintain complete knowledge of all service tasks and programs, as well as system and
telecommunications capabilities.

EDUCATION:
? College degree or equivalent work experience.
REQUIREMENTS/QUALIFICATIONS:
? Call Center Experience it’s a must (Sales Experience)
? Good skills in keyboard and operating computer systems (office).
? Capable to follow instructions.
? Excellent written and verbal communication skills in English.
? Demonstrate the ability to work well with people, external customers.
? Strong organizational, and time management skills.
? Team Work Skills.
PC REQUIREMENTS:
? PCs processor: i5 or higher with 8 Gbs ram.
? It´s a must to have 2 PC monitors.
? Internet speed: 10mbs or higher.
? USB Headset with noise canceling.
? Wire connection (LAN) not Wifi.


Sueldo: Desde L 600 Hasta L 600


Fuente: Un mejor empleo


Área:

  • Otros / Otros

Requisitos


Conocimientos:

  • USB
  • Internet

Ofertas Relacionadas

Ejecutivo de ventas-consolidadora de carga

Habilidad en Ventas Experiencia 1 año mínimo en el rubro Empático Dinámico Bilingue- saber leer y escribir en inglés Poseer Vehículo disponible inmediatamente


Desde Partners Logistics Honduras Sa - Cortés

Publicado hace un mes

Administrador de agencia

REQUISITOS: Educación superior: Licenciado(a) en Administración de Empresas, Mercadotecnia, Ingeniero(a) Industrial o carrera a fin. Experiencia: Mínimo tres...


Desde Funerales San Miguel Arcangel - Atlántida

Publicado hace un mes

Técnico de control de plagas en san pedro sula

Descripción de la Plaza/nEmpresa de Control de Plagas a Nivel Regional Requiere contratar a Técnico de Control de plagas para San Pedro Sula. Requisitos...


Desde Trolex S.A - Cortés

Publicado hace 25 días

Asistente de facturación bilingüe

Descripción de la Plaza/nImportante empresa del sector servicio, desea contratar Asistente de Facturación Bilingüe en Tegucigalpa. Graduado o egresado de...


Desde Latin Top Jobs - Francisco Morazán

Publicado hace 25 días